Veelgestelde vragen werkgevers

Vraag het ons

Hieronder een overzicht van meest gestelde vragen voor werkgevers en HR-managers uit de praktijk.

  1. Wat maakt Rondom in Bedrijf anders dan andere arbodiensten of vitaliteitsprogramma’s?
  2. Wat Rondom in Bedrijf onderscheidt van andere arbodiensten en vitaliteitsprogramma’s, is onze toekomstbestendige en mensgerichte aanpak…

  3. Hoe werkt het stepped-care model van Rondom in Bedrijf in de praktijk?
  4. Chat of telefonisch: Medewerker meldt zich laagdrempelig met een klacht of vraag bij ons…

  5. Wat kost RondOm in Bedrijf?
  6. We werken met een vast bedrag per medewerker per maand of jaar. Dit biedt financiële voorspelbaarheid en voorkomt onverwachte kosten…

  7. Wat kan het mijn bedrijf opleveren in euro’s?
  8. Bij 200 medewerkers en een gemiddeld ziekteverzuim van 4% kost dat jaarlijks ruim €450.000. Een daling van slechts 1% kan al tienduizenden euro’s besparen…

  9. Uit welk team van zorgprofessionals bestaat het team van Rondom in Bedrijf?
  10. Ons team bestaat o.a. uit: fysiotherapeuten, psychologen, leefstijlcoaches, ergotherapeuten, bedrijfsmaatschappelijk werkers, orthopedagogen…

  11. Hoe ziet de samenwerking eruit?
  12. U doorloopt in samenwerking met ons drie stappen: kennismaking & analyse, implementatie van het platform en communicatie richting medewerkers…

Ilse Hunting | Deskundige Veiligheidsschoenen

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details